Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

середу, 26 жовтня 2011 р.

МК від Валі - Valentynka. Витинанка.

Усім привіт! Це мій перший МК! Я не вмію добре пояснювати, тому наберіться терпіння, тексту буде багаааато)

Мене часто питають як я роблю свої витинанки. Тому сьогодні спробую розказати та показати свою «не мудрьону» технологію (хоча вона не ідеальна, і я не «спец»).

Витина́нки (від українського слова — «витинати» — «вирізувати») — вид давнього слов'янського, зокрема українського народного декоративного мистецтва. Включає сюжетні та орнаментальні прикраси житла — ажурні, силуетні тощо. Виготовляється за допомогою ножиць, ножа, сокирки тощо знарядь. Матеріалом для витинанок є папір (білий або кольоровий), дерево, рослинні заготовки. Використовують витинанки для прикрашання приміщення (хати) — стін, вікон, полиць, коминів, печей. Витинанки застосовують як у побуті, так і перед релігійними чи світськими святами. (Вікіпедія)

Я витинанками в основному прикрашаю листівки. І виготовляю за допомогою.. ні не сокири))) ножа-скальпеля, який нагло відібрала в коханого)

Для витинанки нам потрібно озброїтись шаблонами, папером та ножем. Окремо та детальніше:

Шаблони я хомячу на просторах інтернету. В гуглі вводжу «витинанка», «вирізання з паперу», «силует». Кисті для фотошопу (силуетні) можна з успіхом використовувати як шаблон. Першу інформацію я брала із сайту Страна Мастеров. Ось тут ви можете скористатись тим, що я встигла нахомячити) Для початку обирайте шаблони без дрібних деталей та завитків, особливо, коли плануєте роботу маленького розміру.
Також можна створити шаблон самостійно за допомогою деяких графічних редакторів, в яких є ефект «малюнок олівцем» або «розмальовка». В мене це Paint.net та Kodak EasyShare, яка була в комплекті із фотоапаратом. Я тільки вчусь це робити.

Папір краще обирати 150-200 г/м2. З нього легше вирізати тонкі і закручені лінії. Та я також використовую 250 г/м2. Блискучий папір, який в основі білий (тобто на зрізі видно білу серединку) бажано не брати для «дрібних» витинанок, бо на тоненьких лініях буде відслоюватись і рватись.

Ніж я використовую самий звичайний, цанговий, як його ще називають. Купити можна у канцтоварах. Та не у всіх. Леза я міняю приблизно один раз на дві витинанки, тупе лезо буде жмякати тоненькі лінії на "віражах". Купую їх у Центрі Паперу. Деякі майстрині використовують манікюрні ножнички.

Готові витинанки можна використовувати як маски чи трафарети.

Політінформацію закінчила)) Отже до діла!
Оскільки майже всі почали новорічний марафон, тематика у мене буде також новорічна.

Обравши шаблон, я, за допомогою CorelDraw, малюю ескіз з відповідними розмірами та роздруковую на звичайному папері.





За допомогою скріпок, прикріпляю до основи, так, щоб він не совався. Інколи використовую двосторонній скотч по кутах. Але дуууже слабкий, попередньо замацаний пальцями, щоб не відірвати разом з основою. Якщо використовувати папір 150 г/м2, то шаблон можна друкувати прямо на ньому, а в кінці просто перевернути іншою стороною.


Вирізати потрібно спочатку дрібні і закручені елементи, поки кінець не зламався і не затупився.


  

Якшо ви взяли товстий папір, як я, то тепер нам потрібно дорізати усі деталі до кінця.


Ось таку ялиночку можна використовувати як новорічну прикрасу інтер’єру, або елемент листівки як у мене.




З задоволенням відповім на усі додаткові запитання!
Дякую за терпіння та що дочитали до кінця)

Ваша Валентинка!

17 коментарів:

  1. Дякую за такий чудовий МК:) Треба буде спробувати:))

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за МК! цікаво було почитати і тепер не страшно спробувати! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Пробуйте. дівчата! Все просто! Не такий страшний вовк, як його малюють)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікаво та пізнавально)))ДЯкую!

    ВідповістиВидалити
  5. Супер!! Для мене цей МК відкриття!
    Звичайно ж ,я вже бачила витинанки і навіть колись в школі робила на уроках праці, але щоб така краса була - вперше!

    Дякую за МК! Обов"язково спробую!! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Какая красота! Очень интеерсный МК! Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  7. Ажурно, чудово, новорічно, цікаво, зрозуміло, пізнавально - та ще й з гумором! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже акуратна і кропітка робота!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Клас! Ніколи не думала, що таку ажурну витинанку можна вирізати ножем! Напевно, все-таки, для цього вже треба мати добре набиту руку! Дякую за чудовий МК!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудово, я теж таке люблю. В мене є декілька робіт під ярликом Вырезание

    ВідповістиВидалити
  11. Спасибо за МК, вот только ножичком пока таким не обзавелась :)

    ВідповістиВидалити
  12. Умничка!!!Очень интересный МК))))

    ВідповістиВидалити
  13. Суперовий Мк! Ти молодчинка... а ніж справді цікавий, як скальпель!

    ВідповістиВидалити
  14. Валюшка, дякую!!!! МК суперовий!!!! буду пробувати ;)

    ВідповістиВидалити