Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

пʼятницю, 28 вересня 2012 р.

Експрес-завдання "Кашу маслом не зіпсуєш!"

Привіт усім читачам! Ви любите кашу?? В каші сила)) 
То ж пропонуємо вам разом з нами набратись сили із новим завданням:


Варимо кашу із гороху, манки, різних круп... тут і рис і гречка, і пшоно.. всяка всячина може підійти.... Використовуємо як фон, як елемент, як прикрасу, як слово.... будь що. І робимо також будь-що, не обмежуючись скрапом!

Ось як із завданням справились наші запрошені дизайнери. Знайомтесь!

Мене звати Лілія. Псевдонім Лілюська обрала собі, бо так мене в дитинстві називав тато (і часом досі називає). 
Я львів'янка, але вже 7 років живу в столиці Канади, Оттаві. Скрапом зацікавилася саме тут, два роки тому. Мій роман із папером почався із зацікавлення ізониткою, а згодом я почала робити листівки в різних стилях. Моїй улюбленим стилем є "чисто й просто", проте я ще не до кінця його опанувала. Це все через мою любов до фломастерів копік (copic) та штампів-розмальовок. Оскільки в мене троє діток, а двоє ще геть маленькі (2 роки й 3 місяці), скраплю я найчастіше по ночах, хоча буває, що роблю це й під час їхнього обіднього сну. А буває, що чоловік бере діток на прогулянку ввечері, щоби я мала час для себе й свого улюбленого хобі. Коханий чоловік і є першим критиком моїх робіт, а другим - мій дев'ятирічний син. Мені завжди приємно чути, як він каже іншим людям, що його мама - митець. Скрап є моїм порятунком від стресу й хандри, моїм часом для себе, моєю оазою.


Для цієї листівки я взяла пшеницю, залила її клеєм ґлосі та посипала золотою пудрою для гарячого ембосінґу. Валиком із золотим пігментним чорнилом проїхалася по папці для тиснення й отримала цікавий папір для фону. По клаптику паперу з вирізаною формою дерева я також проїхала валиком із тим самим чорнилом; навмисне робила це нерівномірно, щоби отримати ефект зістарення.

Зовут меня Наталья или Ната, живу в славном и, как недавно прочитала на баннере "уютном, современном и гостеприимном" городе Липецке, в котором на одного жителя в год приходится по несколько тонн серы, графита и свинца в воздухе от любимого НЛМК. Скрапом начала заниматься где-то полтора года назад, в основном делаю открытки, странички пока не получаются, но стараюсь двигаться в этом направлении ;)
   
Открытка с веточками сорго и веточками из пшена ;)

Ну і каші за фірмовими рецептами від ДК:

Еко-декор для кухні)) Використала гречку, горох, сочевицю, пшеницю, рис та кукурудзу.

"горошок :)"

В своей работе использовала манку, пшенную крупу и гречку.

Для фона использовала обрезки скрап бумаги, горошек "замаскировала" перламутровым акрилом и использовала как полубусины))))

і рисовий стаканчик для маркерів



Спонсор завдання ..


..з призами для переможця:

Посилання на свої роботи залишайте в inlinkz до
11 жовтня включно!
Оголошення результатів у першу суботу після завершення завдання.

Ознайомтесь уважно з правилами блогу!
Роботи, котрі не відповідають умовам і правилам не будуть прийматись до голосування!

Також нагадую та запрошую усіх бажаючих на наш набір в ДК та цукерочку з нагоди 400 ПЧ

6 коментарів:

  1. Роботи неймовірно гарні!!!
    Я в захваті!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, прикольно как) работ так много, и все замечательные.
    А макаронные изделия в список не входят?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ира, к сожалению, не входят.. из них ми кашу не умеем варить)) Но я уверенна, что Вы придумаете что-то оригинальное из предоставленного набора)

      Видалити
  3. Очень красиво!! Горошек вообще покорил и заставил задуматься)))

    ВідповістиВидалити
  4. Ні, дівчата! Ну, дівчата!
    Оце так креатив!!! Стільки всього кльового наробили!!! І навіть нема яку вибрати в фаворити, всі пречудові!!!

    ВідповістиВидалити