Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

Вітайте наше молоде поповнення!

Привіт, любі читачі!

Сьогодні хочемо познайомити Вас із новими дизайнерами нашої команди, які найближчі 6 місяців, починаючи із листопада, будуть трудитись для Вашого натхнення!

Клікнувши на фото, ви можете перейти в профіль дизайнера та познайомитись поближче з їхньою творчісю!



Привет, меня зовут Александра, мне 21 и в скрап пришла абсолютно случайно и совсем недавно), но сейчас это моя самая большая страсть.. Я обожаю дарить и получать подарки ручной работы.. И безумно благодарна замечательному ЗДД за возможность развиваться в такой потрясающей команде)


Привіт!! Мене звати Юля. Рукоділлям займаюсь відколи себе пам"ятаю. Люблю шити, вишивати, а останнім часом і бавитися з папірчиками))) Страшенно рада, що дівчатка прийняли мене в свою дружну сім"ю і надіюсь, що ми плідно попрацюємо разом.


Привіт! Я - Оля, мені 25 років. Народилась і живу у файному місті Тернополі. Виховую синочка і насолоджуюсь всіма перевагами декретної відпустки, завдяки якій я і почала активно займатись скрапом))) Крім бумажок і стрічок, я люблю вишивати, а ще пробую опанувати декупаж.
Це дизайнерство є першим для мене))) Вдячна дівчаткам за довіру і буду намагатись виправдати її)))


Приветик всем! Меня зовут Аня, а в виртуальном мире я Нюсечка, мне так больше нравится)) Мне 34 года. Очень люблю скрапить, это занятие меня очень успокаивает после напряженной работы. Могу всю ночь напролет просидеть с ножницами, бумагой и цветочками. Наверно только любимая мною рыбалка может сравниться со скрапом. Я очень рада попасть в команду "ЗДД" , надеюсь мое творчество будет вас вдохновлять)))


Вітаю всіх читачок блогу "Завдання для душі"! Я - Таня. Захоплююсь скрапбукінгом вже кілька років, як і багато з нас, від народження донечки. Дуже люблю C&S , але творю в різних стилях, в залежності від настрою, фото і матеріалів, які хочеться використати в роботі. Найбільше подобається робити сторінки, хоча листівки і прикладний скрапбукінг роблю також. Окрім скрапбукінгу, обожнюю кухню, домашній декор, подорожі і свою сім'ю. І страшенно задоволена, що наступних півроку ми будемо творити разом і для душі! :-) 
До зустрічі на сторінках блогу!

Усіх, хто не потрапив у цей склад, просимо не засмучуватись, через пів року ми знову будемо шукати свіжі таланти) А поки надихайтесь нашими завданнями та вигравайте файні призи! 

4 коментарі:

  1. Щиро вітаю дівчаток! Думаю вам сподобається творити в команді ЗДД! Натхнення вам!

    ВідповістиВидалити
  2. Дівчатка,вітаю Вас і бажаю Вам нескінченого,творчого натхнення!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Красавицы)) приятно познакомиться! Ждем от вас вдохновляющих работ!! Море идей вам и океан вдохновения))

    ВідповістиВидалити