Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

середу, 5 жовтня 2011 р.

МК від Оксанки - Зірочки :). Футляр для ножиць

 Сьогодні я хочу вам показати не зовсім скрапову річ  )) але потрібну для важливих в цій справі інструментів, а саме для ножиць.
 Я користуюсь ножицями ТХ, дууууууже їх люблю і сварюсь коли чоловік бере їх для своїх потреб )) а ще вони завжди в самий потрібний момент кудись діваються (((
і я вирішила зробити для них футлярчик. такі футлярчики я бачила в китайських журналах, але без МК і тому вирішила сама спробувати зробити схожий )))

Для цього мені потрібно
2 кусочки тканини 23*27см (це вже з припусками на шви)
синтепон, або просто щільніша тканина( в моєму випадку це просто полотенце) 23*27см
голка, нитка або швейна машинка
декор за власним бажанням ))

1. Готові відрізи тканини


2. Складаємо таким чином


3. І прошиваємо на машинці, або вручну відступаючи 05,-1 см від краю, і не забуваємо залишити отвір для того щоб вивернути назовні.


4. Вивертаємо, залишений отвір прошиваєм потаємним швом і я ще раз прострочила на машинці щоб було красивіше. Виходить ось такий прямокутник



5. Ну а далі складаємо)). Загинаємо один раз


6. А потім ще раз 

.
7. І це кінчик що залишився теж загинаємо. Цей останній згин зверху і знизу я підшила щоб не розкривався


8. А далі декоруємо за власним бажанням 



Ось такий вийшов футляр ))  Швидко і легко ))
Чудового вам дня

з повагою, Зірочка ;) 


17 коментарів:

  1. Шикарна річ! тканина суперова! дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Оксаночка дуже класний МК,Дякую!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ВАу!тканина витягує звичайно багато на себе,але сама ідея....мммм...і яка проста і в той же час оригінальеа))))БРАВО!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Дуже класно! От деб тільки тканину таку гарну взяти?)

    ВідповістиВидалити
  5. фУТЛЯРЧИК, ЗВИЧАЙНО, СУПЕР!!!! Ідея ЧУДОВА!!! Але така як я - роздявка, то не означає, що у тому футлярчику б були завжди так потрібні мені ножнички. Хіба на резиночки, як рукавички у дитинстві.

    ВідповістиВидалити
  6. Дужа гарна та корисана річ! Подобається!!!

    ВідповістиВидалити
  7. чудовий МК!!!дуже потрібна і корисна річ!!!
    дякую!!

    ВідповістиВидалити
  8. очень оригинальный и красивый футляр!и главное-несложный!

    ВідповістиВидалити
  9. вместительно, шикарно,уютно и я в восторге от ткани подобранной! умница!

    ВідповістиВидалити
  10. Оксанка, дуже гарний МК! Супер! А тканина справді суперова...

    ВідповістиВидалити
  11. вот это ткань!!!Футляр из нее просто супер!

    ВідповістиВидалити
  12. Оксанко, класнючий та корисний МК! СУпер!
    Тканинка дуже гарнюня! )))

    ВідповістиВидалити
  13. классно! я свой чехольчик уже сшила, искала-искала МК везде ..)) кстати, только вчера узнала, что для прослойки вместо наполнителя используют в квилте салфетку из нетканого полотна, которой мы убираемся - половая тряпочку такая ... )) Оказывается, тоже часто ею пользуются, если изделия не большие по размеру ..

    ВідповістиВидалити