Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

суботу, 19 травня 2012 р.

МК від Nata_Lu. Міні-альбом.

Всім доброго та чудового вихідного дня!
Сьогодні для Вашої уваги хочу запропонувати маленький МК, як зробити гарненький маленький ))) альбомчик для 10-ти фото 9*13см
В моєму випадку я робила альбом на День Народження похресника, тому тематика зрозуміла.
Ви ж самі для себе оберете роль Вашого альбому.
Отже.

Для всієї тієї краси, нам потрібно:
- картон  (довжина 30см)
- скрап папір (бажано теж 30см.)
- клеючі матеріали
- декор.

Почнемо:
Вирізаємо із кортону полоски 15*30см. - 3шт.


Наклеюємо на них двохторонній скотч з однієї сторони, так як на фото.(можна використовувати клей - момент "кристал", але так як в мене мала дитина, а він дууже "пахнючий"  я рідко ним користуюсь)


Далі клеємо нашу основу до скрап паперу. Залишки відрізаємо. Маємо таке.


Позначаємо середину наших готових основ провівши лінію та зігнувши навпіл.


Далі для тих, хто має бажання вирізати місця для надпису.

З іншої сторони (не обклеєної) позначаємо місця відрізі.
В мому випадку я відступила від краю 3см. Так як мені довелось розраховувати розміри фішок, то мій квадратик вийшов 3*3 см. Але з кожною подальшою сторінкою я набавляла в довжину 3см., та ставила відмітки для букв, що б не заплутатись у сторінках.

І ось що виходить.



 Все що намітили для напису залишаємо, а що не потрібно відрізаємо.І маємо ось таку основу.


 Далі, потрібно від першої сторінки, яка служитеме нашою обгорткою, відрізати бортик шириною в 3см, що б було видно напис.
 Після приклеювання скрап паперу з іншої сторони, теж потрібно відрізати лишнє (ну то і так ясно) ))

Далі для всіх.

З другої сторони клеємо скотч (або клей) ось таким чином, не заклеївши середину.


 І приклеюємо обраний  скрап папір на звороню сторону, таким чином що б згини наших сторінок були на відстані в 1-2мм.



В кінці ми отримаємо таку книжечку, яка і буде нам за основу до нашого міні альбомчику.


Обклеївши всі сторінки, та оформивши альбомчик за своїм смаком, Ви залишитесь задоволені!
Я впевнена.

Мій альбомчик після завершення виглядає ось так! Кутики для фото я зробила сама, фішки теж, ну і трошечки журналінгу для важливих записок ))








А тако ж запрошую прийняти участь в нашому новому експрес-завданні " Щасливе дитинство"

6 коментарів:

  1. Класний МК! А все не так складно як я думала, може тепер наважусь зробити щось схоже)) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Клс, клас і ще раз клас. Такий альбом чудовий, дякую за такий детальний МК!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую усім!!! Чудового Вам натхнення! ;-)

    ВідповістиВидалити