Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

понеділок, 23 січня 2012 р.

МК від Нусі. Тільдо-ведмедик!

Сьогодні я до вас з маленьким МК.Будемо шити простенького ведмедика.Як на мене,то це чудова іграшка для початківців,для тих,хто не вміє шити,але хоче навчитися)))
Мій ведмедик,предвісник дня закоханих.Пропоную і вам щось схоже зробити,для дорогої вам людини)))
Отже нам потрібно:
-тканина для основи(я брала баєчку,яку підтонувала кавою)
-наповнювач(у мене синтепон)
-тканинка для латочок і носика
-нитки муліне
-елементи декору-все,що душа забажає:)))

Ось викрійка.Я на екрані збільшила до потрібного мені розміру та перевела на кальку.
Ось наша тканинка з викрійкою.Викрійку приклала та обмалювала маркером,котрий змивається водою.
Прошиваємо по периметру і не забуваємо залишити місце для вивертання.Вирізаємо з припусками на шви.У місцях згину-під лапками,там де вушка ітд,робимо надрізики,щоб тіло іграшки не морщилося.Ще дуже важливо знати,з якою тканиною ви працюєте.Якщо тканина сипеться,то припуски робим більшими.Коли вивертаю роботу,допомагаю собі китайською паличкою все гарно розправити.Тут теж треба дуже обережно,щоб тканина не полізла у місцях прошиву.

Набиваємо синтепоном.Я набивала більш туго.В середину поклала кілька кавових зернят,для аромату.Зашиваємо отвір потаємним швом.
Нитку відразу виводжу до горловини і призбирую шию по периметру.
Вирізаємо носик.У мене була цупка тканина плану кашеміру.Вона не сипеться.Носик пришила потаємним швом.
Вишиваємо личко та лапки.Очі у мене-французькі вузлики.
Декоруємо.На шию стрічка.Зробила я латки,їх підігнула по периметру,щоб не торочилися і пришила,трошки незграбно))))На попі ще одна латочка:)))Додала гудзик і зробила гірлянду з сердечок із фетру.


От і все)))Все дуже легко і просто)))
Гарного усім дня та творчої наснаги!!

9 коментарів:

  1. який ніжний гарнюсік!! молодчинка, Настусь!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень интересный МК!Спасибо)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ведмедик дуже милий! Дякую за МК!

    ВідповістиВидалити
  4. дякую за мк!!! миле ведмежатко!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Прєлєсть,такий милий лапочка :)

    ВідповістиВидалити