Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

середу, 24 квітня 2013 р.

Міні-МК. Фоновий кляксінг без спреїв та пульвелізаторів

Доброго дня наші любі та шановні читачі!!!
Напевно то все Весна!
Бо лише одне натхнення зараз - гуляти на вулиці, слухати цвірікання пташичок та милуватися цвітінням квітів ))))
Але давно ми не тішили Вас МК
І от сьогодні покажемо Вам один малесенький, як зробити мілкі краплини якщо немає спреїв та пульвелізаторів.
Вже всі ми навчені  робити краплинки та клякси за допомогою зубних щіточок та різних пензликів.
От саме сьогодні, я покажу як за допомогою одного пензлика можна набризкати різних краплинок і створити фон для нашої майбутної роботи!

Отож. Я роболю відкритку.
На наш папір-заготовку я бризкаю різнокольорові краплини. В мому випадку я обрала жовтий, оранжевий та зелений.
Моя кісточка добре змочена у воді, але вода із неї не капає та не тече, та гарненько, вимазюкана у фарбі.
(Я користуюсь гуашшю, розумію, що не так практично, але поки у мене немає всієї веселки акрилових фарб.)
А далі я просто пальцем збиваю фарбу на папір.  Краплинки виходять різної форми та насиченості.

(Якщо кісточку бити об щось, наприклад об ножиці, то краплинки будуть летіти під кутом і будуть розмазюкуватись самі)

Жовтий
+ Оранжевий
+ Зелений (його на фото мало видно, я вкінці добавила більше)

А тепер, що  б нам отримати мілісенькі краплинки, робимо наступне.
Змочуємо наш пензлик у воді добренько. Добренько вимазюкуємо у фарбі. Отримуємо гарну не дуже густу рідину однієї констистенції. Та роздуваємо її за допомогою звичайної ручки для письма.
Нахиліть Ваш пензлик над заготовкою, піднесіть до нього тончу частину ручки і дуйте в ширший отвір, і отримаєте мілкі краплинки.

І закінчений фон.
Сподіваюсь МК прийшловся в нагоді, та послуже Вам натхненням!
Будьте з нами!
Успіху та натхнення Вам ;-)))

Відкритку із фоном вже можна побачити в нашому новому завданні "Мальоване яєчко"




6 коментарів: