Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

четвер, 24 листопада 2011 р.

МК від Nata_Lu.Тонуємо папір.

Всім доброго дня!
Сьогодні Вам буде представлений так сказати не замислуватий МК -  як тонувати папір.
Вірю і знаю, що багато хто з Вас сам знає як тонувати папір, та й способів у Вас і своїх купа.
Але хочу ще й я показати свій варіант тонування, може комусь і буде в нагоді )))
Мені не дуже подобається тонований офісний папір, він трохи за тонкий і дуже часто рветься. Тому я пішла на базар і купила по 4 грн. декілька альбомів для малювання! В кожному з них  аж по 20 листків, і дешево, і папір товстіший. 
 
З альбому я вирвала листки і по два склала їх так як мені було потрібно – в два рази.

В тазік налила гарячої води, та запарила в ній зелений чай ( заварку можна зробити попередньо, тоді швидше покраситься вода) 
 І ось коли наш чай був готовий, я ще туди накидала м’яти та  помістила свої складені листки у весь цей запашний розчин. М’яту я поклала для того щоб вона залишила відбитки на папері. А так, думаю можна покласти будь-якого листочка або навіть щось інше  для відбитку (сірникик, копійки, патички, і т.д. )) )).



Прес зверху і на декілька годин так залишити.
 Результат через 2 години.
Достаю, розкладаю на підлозі просохнути, зверху  обов’язково викладаю м’яту. Це все я залишила на усю ніч. (в мене час був, кому бракує можна сушити швидше - праскою, феном, під сонечком, на батареї і т.д. ).
 Результат у ранці )))
А так виглядають ті місця де лежали листочки.
От і все.
Від тонування зеленим чаєм,  Ви отримаєте не звичайний колір, трохи червонуватий. На фото не так видно, спробуйте, можливо ви шукали саме це ;-)

А далі рішення за Вами.
Мої листочки були ще трохи вологими і я їх пропрасувала. Вони залишилися рівненькими з відтінком і не зрозумілими слідами.


Дякую за увагу. Мені буде дуже приємно, якщо мій МК Вам знадобиться!
Креативного Вам натхнення! ;-)

7 коментарів:

  1. Класний МК! Я не знала про варіант з листочками! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікаво! Ніяк не можу відважитися на цю "мокру справу" :)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за МК! Я все збираюсь з думками і відвагою для такої справи))) Дуже гарний вийшов результат!

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, за листочки теж не думала... а з кавою уже бавилася... класно...))) Дякую за МК!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую дівчата!
    Дуже приємно, що вам сподобався мій МК! ;-)

    ВідповістиВидалити