Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

середу, 22 лютого 2012 р.

МК від Зірочки ;) Зберігання штампів

Привіт усім нашим читачам! ;) 
Сьогодні я хочу поділитись з Вами ідейкою як я зберігаю штампи ;) 
Пробувала я по-різному, але в коробці було тяжко шукати,  на акрилових сторінках не зручно, а потім спробувала в звичайній візитниці )) і мені сподобалось!
І я вирішила додати прикрас для "нового будинку"штампів 
Ось так в мене вийшло в кінцевому результаті 


А робити все дуууже просто ;) Я робила м"яку обкладинку, тому потрібна візитниця, тканина і синтепон.


Від основи відриваємо файли для зберігання, і відкладаємо їх поки що, а основу будемо робити м"якою


Як робити м"яку обкладинку я розказувати не буду, є багато цікавих МК, наприклад цей 
 в мене вже все прошите (основа візитниці, синтепон і тканина)


Далі декоруємо за власним бажанням і прикріплюємо файлики за допомогою брадсів


Ось так виглядає всередині. Форзаци з скрап-паперу і прикріплені файлики


А ось так разом з штампами. Мені так зручніше шукати і штампи не випадають ))


Сподіваюсь Вам сподобається мій маленький МК , а можливо хтось і скористається ))
А як ви зберігаєте свої штампи?
Чудового дня Вам ;)
Ваша Зірочка ;) 

14 коментарів:

  1. Оксанка, молодец! очень интересная идея!

    ВідповістиВидалити
  2. Ніжна хатинка для штампиків вийшла)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна ідея, треба і собі так зробити... це д органайзер для візиток? А, можна і так переробити... класно))))

    ВідповістиВидалити
  4. Ух ты! Спасибо большое за идею!!!

    ВідповістиВидалити
  5. класс!класс!!!спасибо большое за мк!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Классный МК!! Спасибо. я тоже вот ломаю голову, как их лучше хранить.
    з.ы. уже не ломаю))

    ВідповістиВидалити
  7. Супер! Ну коли я вже до таких речей доберусь?

    ВідповістиВидалити
  8. Your quilts/crafts are so fantastic!!! I love your blog! Я люблю вашу страну, потому что я православный.
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    ВідповістиВидалити
  9. О, як круто, Оксан!
    Візьму на заміточку!!!
    Дякую за МК!
    Так просто і так корисно! )))

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже хороша ідея!! І майстерне виконання! Треба підшуковувати візитницю;)

    ВідповістиВидалити