Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

середу, 4 липня 2012 р.

Смачне завдання "Ягідний джем"

Прийшла солодка вітамінна пора. На грядках і на ринках купа смачненьких суничок-полуничок-малинок і ше купи різної ягідної смакоти. І, мабуть, всі ми любимо взимку поласувати булочкою з таким ягідним джемом до горнятка чаю. Це й надихнуло нас на нове завдання "Ягідний джем"


Створюємо будь-який об'єкт з основними інгридієнтами - ягідками (в будь-якій інтерпретації) та чіпбордом.

Чіпборд (chipboard) – деталі або елементи із дуже щільного картону, які широко застосовуються в скрапбукінгу в якості заготовок та прикрас. Ви можете використати як купований чипборд так і виготовити його власноруч.

Смакуйте ягідні джеми наших запрошені дизайнерів:


Marusya-dv / Пшенична Марія



Всім привіт, звати мене Марія, мені 34 роки я заміжня і разом з чоловіком виховуємо чудову дочку. Скапом займаюсь менше року, захоплення дуже цікаве і пізнавальне. Скільки не вчусь, а все одно багато чого невмію ;)))







Саморобні чіпборди - висічки на цупкому картоні

MILITARIYA / Катя Крупка 

Привіт. Мене звати Катя. Мені 24 роки. Живу у прекрасному місті Тернопіль. Маю двох прекрасних діток: старшенького синочка і молодшу донечку-помічницю. Саме вони є моїм натхненням у всьому, спочатку у вишиванні, а тепер вже у скрапбукінгу. Ще не має року, як я почала захоплюватися скрапом, але, напевне, з кожним днем я все більше вдосконалююсь і все більше і більше мені хочеться щось робити і відкривати щось нове для себе.


Чіпборди-вишеньки


А також джеми нашої ДК по ексклюзивних рецептах:

Чіпборд - кругла рамочка


Я сделала магнит на холодильник. Чипборд самодельный - клубничка.




Блокнот для планування покупок, або для планування меню. Чіпборд MF - тижневе меню і ніж з виделкою




Чіпборд-рамка вирізана із грунтованого картону 3мм для художніх робіт. Рамка та серединка від неї задекупажені, потерті, поляпані фарбою та ззаду прикріплений магніт.


Кулинарная книжечка. Использовала "ягодную" бумагу Graphic 45 и круглую чипборд-рамочку.



 Спонсор завдання


з призом для переможця


Посилання на свої роботи залишайте в inlinkz  до
31 липня включно!
Прохання у описі роботи вказувати, що саме в Вас є чипборд. Дякуємо! 
Оголошення результатів протягом трьох днів після завершення завдання.

Ознайомтесь уважно з правилами блогу! Роботи, котрі не відповідають умовам і правилам не будуть прийматись до голосування!

9 коментарів:

  1. Чудове завдання і роботи дизайнерів!!! Піду поїм ягідок для початку)))

    ВідповістиВидалити
  2. Всі роботи дизайнерів просто супер надихаючі!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Молодцы, девочки, не даёте скучать!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дивчатка, суперови роботи! Так, тримати!

    ВідповістиВидалити
  5. Роботи дуже класні! І такі літні...такі смачні )) Хочется, що б літо було завжди ))

    ВідповістиВидалити
  6. Неймовірно красиві і смачні роботи! Дуже сподіваюсь, що й мій витвір підійде до теми завдання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шкода, що моя робота трішки не підійшла, будемо шукати той чіпбод і можливо встигну ще якусь ягідку зробити :)
      Зате я вже встгла зробити листівку по сьогоднішньому експресзавданню, сподіваюсь взавтра показати.
      Дякую, ща прокоментували.

      Видалити
    2. Юля, ти метеорит!!
      Спробуй самостійно зробити чипборд, я так робила у своїй роботі. В нас є МК по чипбордах, якшо цікаво. Головне, шоб він був вирізаний із плотного товстого картону, або склеєний із кількох шарів тонкого картону.

      Видалити
  7. Девчата, извините, поглядела пункт про чипборд. Удалила свою работу из списка, чтоб в заблуждение никого не вводить...

    ВідповістиВидалити