Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

пʼятницю, 25 січня 2013 р.

Майстри скрапу. Випуск шостий. Зірочка;)

Привітик!
Ось і закінчились усі січневі завдання і ніщо не відволікає від творчості.  То ж давайте знайомитись і черпати натхнення у майстринь скрапу!!


Усі наші читаті, принаймі заочно, знайомі із нашим дизайнером Оксаною Зірочкою;)
Сьогодні хочемо Вас познайомити ближче і надихнутись її творчістю!


Для тих хто мене ще незнає я трошки розкажу про себе, але спочатку хочу подякувати дівчаткам за те що зробили такий приємний сюрприз )) Чудово бути в такій команді ;) 
ну а тепер трошки по себе ))) Таке маленьке досьє ;) 
- Зірочка, в звичайному житті багато хто теж так і називає Зірочкою, і сімейство наше - зіркофемелі )) ну але батьки не знали що так буде і в свідоцтві про народження записали Оксаною )) 
- вік - з цим теж не все в порядку )) по паспорту виходить 31, а так відчуваю що десь 25 )) хоча мама каже що інколи і ще менше )))
- зіркофемелі - Сашко, Тимко ( рудоволосий пес) і принцеса Анастасія Олександрівна )) 
- скрап в моєму житті - для моїх рідних моє захоплення стало повною несподіванкою )) так як в школі малювала, шила, в"язала і вишивала за мене мама )) в мене до цього бажання не було ніякого ))) а коли завагітніла видно якісь гормони вплинули і мене "потягнуло" на рукоділля ))) спочатку це було в"язання...шарф для чоловіка і пінетки для донечки )) потім додалась вишивка , ну а потім затягнув і скрап )) 
- люблю - свою родину, життя, подорожі, книги, солодощі, мрії і особливо їх здійснення, яскраві кольори, позитив і м"ясо )) 
- не люблю - є і такі речі, але і про негатив теж не люблю говорити і думати, тому і писати не буду )) 
Ну ось так коротко про мене )) кому цікаво щось ще, питайте ;) 


Із неперевершених робіт нашої Зірочки ми обрали одну, весняну, для Вашого ліфтингу!


Весняний ліфтинг нашого запрошеного дизайнера Darina

Меня зовут Дарья, я живу в Украине, в городе Донецке. По образованию я филолог-германист, в прошлом главный редактор журнала. Сегодня я занимаюсь организацией и проведением выездных церемоний, руковожу веб-порталом и утопаю в скрапе, к которому я пришла в свое время благодаря глубокому личностному кризису :) Кризис миновал, а скрап остался. Спасибо ему за то, что он делает с моей душой и за те миры, которые он передо мною открывает.


І роботи від нашої ДК








Посилання на свої роботи залишайте в inlinkz
до 21 лютого включно
Оголошення результатів у першу суботу після завершення завдання.

Ознайомтесь уважно з правилами блогу!
Роботи, котрі не відповідають умовам і правилам не будуть прийматись до голосування!

Творчого натхнення!

10 коментарів:

  1. Оксанко, дуже приємно бачити твою листівку в ліфтингу:) Люблю її))
    І як багато нового дізналась про тебе! Бажаю побільше таких чудових несподіванок в житті!!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, дякую ))) приємно що моя листівочка подобається тобі ;)

      Видалити
  2. Листівочка для ліфтингу суперова!!!!!
    Дівчатка з ДК молодчинки,всі роботи неймовірно красиві!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка чудова листівка для ліфтингу і які класні роботи дівчат!!!Обов"язково до вас приєднаюсь.

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса! І оригінал і ліфтинги чудові)))))

    ВідповістиВидалити