Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

неділю, 15 вересня 2013 р.

СП "Альбом з душею" - 1 етап

Добрий ранок любі читачі та гості нашого душевного блогу))) Сьогодні ми розпочинаємо робити перший розворот до альбому))) Дуже сподіваємся, що проект буде вам цікавим і на його фініші в нас з вами вийде багато гарних альбомів, що будуть зберігати найдорожчі спогади))))


Нагадуємо вам, що ми будемо робити альбом довільної тематики та формату, з довільним кріпленням, але в рамках СП необхідно буде зробити 6 розворотів (12 сторінок) та обкладинку) Також на всіх етапах вам будут запропоновані обов"язкові елементи для кожного розвороту) На кожний етап відводиться 10 днів, але ви будете мати змогу додати свої розвороти пізніше, якщо, наприклад, вам не вистачить часу) Ліфтинг мого альбому дозволяється))) Наприкінці кожного етапу ми будемо обирати ТОП накращих розворотів, а в кінці проекту - ТОП переможців та одного головного переможця, якому дістанеться приз від нашого спонсора - інтернет-магазину ScrapUA - чудовий набір паперу від Echo Park)


Спільний проект буду вести я, Galinushka (Галина).

Отож, розпочинаємо))))

Обов"язкові елементи першого розвороту:
  1. Кишенька (кармашек) або/чи конвертик.
  2. Тег (або для запису, або як елемент декору).
  3. Розкладушка для декількох фото.
Мій альбом буде присвячений маленькій дівчинці, яка любить все яскраве)))) Формат мого альбому 21 на 26 см по обкладинці, самі ж сторінки - 20 на 25 см. Я в роботі буду використовувати нову гарну колекцію від ММЕ "Kate and Ko" - папір, чипборд, наклейки, брадц, а також разні стрічки, квіточки та інший декор)
З чого я завжди починаю роботу? Звісно, з головного - необхідно підібрати папір)))  Я обираю папір для основи сторінок (той, що знизу) та для підложок під фото (той, що зверху)
Далі визначаюсь з розташуванням елементів композиції на сторінці, враховуючи наші обов"язкові елементи)
В мене на одній сторінці буде конвертик, а на іншій - кишенька з цупкої кальки для фото УЗІ та тегу для записів) Також я одразу підбираю паперові скотчі)
Додаю ще чипборд та брадц) Ось така розкладка мене влаштовує) Тому залишаю її саме такою)
Далі займемося розкладушкою для фото) Відразу скажу про розміри підложки - він залежить від вашого кутового дироколу) Для мого дироколу (для фото 10*15 см) я роблю підложку розміром 11,4*16,6 см. Далі беру аркуш паперу для акварелі та приклеюю цю підложку на нього, залишаючи декілька мм з двох сторін, ось так)
Обрізаємо зайве та бігуємо, щоб скласти нашу книжечку)
Ось, що в нас вийшло)
Далі я прошиваю зовнішню частину підложки на машинці, а з внутрішньої сторони клею другу підложку)
 
Потім прошиваємо (або підклеюємо) всі елементи на сторіночці.
Далі оформлюємо тег - обов"язковий елемент нашого розвороту - в мене він буде призначений для запису та буде ховатися до кишеньки з кальки)
Ось така сторіночка в мене вийшла)
 
Далі все теж саме ми робимо з іншою сторіночкою і в результаті маємо готовий розворот)
 
 
Ну, що ж, тепер ми з нетерпінням будемо чекати на ваші перші розвороти)))) Творіть разом з нашим душевним блогом))))

24 коментарі:

  1. Ах клас! Дочекалася ))) Тепер за роботу. Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за чудовий МК! Нарешті розпочну роботу над альбомом)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ура, дождалась!!) Не терпится начать))) Галиночка, а на что ты клеишь подложки с обратной стороны?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибо) На Момент Кристалл либо UHU)))

      Видалити
    2. Спасибо! А если альбом с готовыми фото? Я вот боюсь на Момент Кристалл.

      Видалити
    3. Лена, если фото, тогда я клею на специальный архивный клей для фотографий Collall)))

      Видалити
  4. Чудесный разворот! Спасибо за МК! Работы до какого числа принимаются?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, Лена) Работы будут приниматься в течении всего проекта, но если Вы хотите попасть в ТОП, то на разворот дается 10 дней)

      Видалити
    2. То есть до 24 сентября? Правильно?

      Видалити
  5. Ах! Просто Ах! Какая красота, Галочка, гармоничная и яркая страничка!

    ВідповістиВидалити
  6. Ой, я не записывалась, но тоже хочу попробовать свои силы.

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красивый разворот!!! И мне хочется попробовать! Обязательно поучаствую )

    ВідповістиВидалити
  8. Девочки,спасибо за отзывы!!!Очень приятно.Галина,мой альбом 15/15...я наверное что-то пропустила...можно ли такой формат?

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо за проект, прям волшебный пендель мне :)
    Я с вами!
    У Гали разворот такой милый получился, зефирно-девичий! Нрравится :)

    ВідповістиВидалити
  10. Подскажите прием 1-го разворота до 25 сентября включительно?Просто опубликовать свой разворот смогу только в среду-не раньше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вика, прием до 24 включительно (т.е. сегодня последний день), но Вы не переживайте, разворот можно будет добавить на любом этапе (просто тогда он не будет учавствовать в выборе ТОПа по первому развороту).

      Видалити
  11. Стільки чудових робіт! Всі такі молодці!

    ВідповістиВидалити
  12. красивые работы! кинула ссылку на 1-й разворот, опоздала из-за поездки. А еще у меня формат А5, это ничего?

    ВідповістиВидалити
  13. Спасибо огромное за замечательный СП!!! Я добавляюсь к вам с опозданием, но всё также с огромным желанием:)

    ВідповістиВидалити