Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

пʼятницю, 1 листопада 2013 р.

"Солодкий листопад". Скрап-завдання на листопад.

Доброго ранку!

Ви вже випили ранкову філіжанку запашної кави?? А у нас для Вас десерт!! Зустрічайте нове скрап-завдання на листопад!


Робимо скрап-об'єкт у стилі шеббі-шик із обов'язковим елементом - солодощами !!

Ніжна зефірна листівочка від запрошеного дизайнера Шуні!
Мене звати Людмила. Живу в маленькому містечку, маю вже дорослого сина і маленьку донечку. Моє захоплення скрапом триває вже близько трьох років, інколи навіть не віриться, що вже стільки часу минуло, адже все це для мене досі має багато невідкритих і непідкорених сторінок. Я працюю і скрап - це той світ, де я можу заховатися від робочих стресів і якихось негараздів. Це особливий світ краси, творчості, натхнення, який подарував мені багато знайомств з цікавими людьми і нових друзів, за що я йому дуже вдячна)


І солодке натхнення від нашої ДК


М'якенька листівочка, повністью обтянута тканиною, підкладочка для об'єму. Чудовий тортик з набору Тільда та багато солодких мереживних мрій!


Посилання на свої роботи залишайте в inlinkz до
30 листопада включно!
Оголошення результатів на протязі тижня після завершення завдання.

І приз для переможця від спонсора завдання інтернет-магазину "Небо в горошек"


Набір паперу 20х20 см Back to Basics IV від Dovecraft


Ознайомтесь уважно з правилами блогу!
Роботи, котрі не відповідають умовам і правилам не будуть прийматись до голосування!

5 коментарів: